DOLAR 32,3400 % -0.07
EURO 34,8790 % 0.06
GRAM ALTIN 2.393,53 % -0,14
ÇEYREK A. 3.913,42 % -0,14
BITCOIN 64.113,88 8.421
ÜYE PANELİ
SON DAKİKA
hava

Sigortacılıkta 43 yıllık güvence

Son Güncelleme :

25 Nisan 2019 - 14:08

Güven, saygı ve müşteri memnuniyetini ön planda tutan Güngör Sigorta, 43 yıllık geçmişiyle fark yaratan hizmet kalitesini sürdürüyor.

Başta Tekirdağ olmak üzere yurt içinden ve yurt dışından birçok kesime hitap eden Güngör Sigorta, kasko, trafik, dask, sağlık, konut ve iş yeri sigortalarıyla hizmet yarışında ön sıralarda yer alıyor.

Güngör Sigorta, 43 yıllık sigorta geçmişiyle müşterilerine en iyi hizmeti sunuyor. Ahmet Erensoy, Ahmet Güngör ve Ferhan Güngör’den “Güngör Sigorta” yı devralan yeni sahipleri Sevgin Tekin ve eşi Adem Tekin müşterilerine sağladıkları başarılı hizmet ile kuruluşlarının farkını bir kez daha ortaya koydular.

“HER MÜŞTERİMİN SORUNUNA SIKI SIKIYA BAĞLIYIM”

Kuruluşlarını ailesi gibi benimseyen, köklü ve sağlam müşterilere sahip olduklarını vurgulayan Sevgin Tekin, “Her müşterimin sorununa sıkı sıkıya bağlıyım. İnsan ilişkilerine çok değer veriyorum ve müşterilerimi daha içeriye girmeden kapıda karşılıyorum. Bu kaliteli insan ilişkilerini işe yansıttığınız zaman, müşteri ve işini çözen biri olarak değil de, aile ortamı sıcaklığı barındıran bir ortam oluşuyor. Bana ‘bu işin 3-5 ay ömrü kaldı’ diye söyleyenler oluyor. Fakat işimizin güvene dayalı olduğunu bildiğim için sektörümüzün hiç ölmeyeceğini düşünenlerdenim. Sigortacılık güvence demektir. Bire bir ilişki olmadığı müddetçe uzun ömürlü olmayabilir. Ama ben onun tam tersini düşünenlerdenim. Çünkü bu anlamda güveniyorum kendime. İşimi çok seviyorum.” Diye konuştu.

“SİGORTACILIK SORUMLULUKTUR”

Toplumun her kesimine hitap ettiklerini ifade eden Tekin, “İstanbul çoğunlukta olmak üzere, Rize, Konya ve Eskişehir’de Tekirdağ dışında birçok müşterimiz var. Burada bir aileyiz ve gelen giden herkes benim ailemdir. İnsanlara bir sigorta bir poliçe verdiğim zaman onun açıklamasını yaparak veriyorum. Herkes müşterisini bir kâğıtla yollarken, ben müşterime 18 kâğıt veriyorum. Karşımdaki kişinin ne yaptığını bilmesini istiyorum. Müşterim neden bana para ödediğini bilsin istiyorum. Sigortacılık sorumluluktur. Ben müşterimi ayda 2-3 defa arıyorum. Ödemelerini hatırlatıyorum. Bütçe olayıdır bu. ‘Bütçenizi ayarlayın’ diyorum. Bu nedenle de ilerleyeceğime inanıyorum” Şeklinde konuştu.

“ÖNCELİĞİMİZ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİDİR”

Müşterilerin saygınlığını kazandıklarını ve müşteri devamlılığını sürdürdüklerine dikkat çeken Tekin, “Çok fiyat almaya gelen veya fiyatı yüksek bulan müşteriler de geliyor buraya. Şart koşmuyorum. ‘Sigorta yaptırmak zorunda değil hiç kimse ama gelin bir çayımızı için öyle gidin’ diyorum. Karşılıklı güven ilişkisine dayalı olarak çok dönüş alıyoruz. Müşteri bilgilerimizde kesinlikle gizlilik esastır. Bu anlamda hem sosyal medyayı hem de yenilikleri takip ediyoruz. Müşterilerimizi ailemizin bir parçası olarak gördüğümüz için aile sorumluluğumuz ile müşterilere olan sorumluluğumuzu bir tutuyoruz. Kapımız daima müşterilerimize açıktır. Deneyimli personelimiz müşterilerimizin emrindedir.” Değerlendirmesinde bulundu.

“SİGORTACILIK TİCARET OLARAK GÖRÜLMEMELİDİR”

Güngör Sigorta’nın Süleymanpaşa’da ki kariyerini daha üst noktalara taşımak adına birikim ve deneyimlerini sonuna kadar kullanacaklarını da sözlerine ilave eden Tekin, konuşmasını şöyle sonlandırdı: “İşimin en güzel tarafı ise buraya gelen herkesi mutlu bir şekilde buradan yolcu etmeye çalışmak. Buradan bir kişi bile mutlu ayrılıyorsa, ne mutlu bana. İşimi sevdiğim için zor durumlarla da neredeyse hiç karşılaşmıyorum. İkramımı da hiç kimseye rüşvet olarak sunmuyorum. Ben evimde nasılsam burada da işimde müşterilerime karşı aynı tutumu benimsiyorum. Sigortacılık güven işidir ve güveni sevgi olamadan veremeyiz. Güveni sadece para olarak görürsek hiçbir verim alamayız. Zaten iyi hizmet her zaman para kazandırır. Ticaret olarak görülmemeli bu iş. Müşteriyi aldatarak kazanılan paranın zaten hayrını göremeyiz.”

Habertrak/Özlem İnan